OBCHODNÍ PODMÍNKY

KOMPLETNÍ ZNĚNÍ OBCHODNÍCH PODMÍNEK ZDE

-----------------------------------------------------------------

Přeprava zásilek

Vady způsobené přepravou

Balení výrobků - zásilek a zjevné vady

Odeslání zboží do naší firmy nebo do servisu

Záruční podmínky

Vyřízení reklamace

Ochrana osobních údajů

Právo na vrácení nebo výměnu zboží

Záruka nejnižší ceny

Dárky

Označování výrobků 

-----------------------------------------------------------------

 

Přeprava zásilek  

Zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty nebo PPL - až na vámi uvedenou adresu - pokud nebudete zastiženi doma, bude zásilka připravena 7 dní k vyzvednutí na vaší poště (depu), případně si můžete vyžádat opětovné doručení.

DODÁNÍ NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN PO VYEXPEDOVÁNÍ - PŘI OBJEDNÁVCE SKLADOVÉHO ZBOŽÍ DO 12,00.

 

Při objednávce jakéhokoliv zboží nad 2.000 Kč s DPH neplatíte žádné poštovné.


Při nákupu do 2.000 Kč s DPH účtujeme toto poštovné:

- 79 Kč (PPL) + případné dobírečné 50 Kč

- 79 Kč (Česká pošta - balík do ruky) + případné dobírečné 50 Kč

- 77 Kč (Česká pošta - balík na poštu) + případné dobírečné 50 Kč

- 39 Kč / 69 Kč (Uloženka / DPD partner) + případné dobírečné 20 Kč

Zboží se platí při předání, platební kartou on-line nebo převodem na náš účet (předem) - záleží na vašem rozhodnutí.

 

PŘI PLATBĚ PŘEDEM PLATEBNÍ KARTOU NEBO PŘEVODEM SE VYHNETE PLATBĚ DOBÍREČNÉHO, JE ÚČTOVÁNO POUZE POŠTOVNÉ.

 

Vady způsobené přepravou

Při doručení objednaného zboží prostřednictvím přepravní služby zkontrolujte důkladně při převzetí, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou nebo není poškozené. Zboží může být poškozeno i v případě, že není viditelně poškozen venkovní obal. Pokud bude zboží mechanicky poškozeno, je třeba zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Poté nás kontaktujte a my vám zašleme nové zboží.

 

Pokud zjistíte poškození až při rozbalení zásilky doma:

U ČESKÉ POŠTY je nutné nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky včetně originálního obalu dopravit na vaší poštu. Zde s vámi pošta sepíše protokol o poškození (reklamaci). Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a občanský průkaz. Nárok na náhradu je nutné postoupit odesílateli (nám - Hodinářství.cz s.r.o.) - v tomto případě jsme schopni tuto situaci okamžitě řešit, například zasláním nového kusu zboží zdarma. V případě, že necháte náhradu postoupit adresátovi (vám), tak je nutné vyčkat rozhodnutí pošty, což může trvat několik týdnů - tuto možnost tedy nedpoporučujeme. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu obchod@hodinarstvi.cz (přiložte kopii zápisu od České Pošty, uveďte číslo objednávky a také kontakt přímo na vás. O dalším postupu vás budeme informovat.

 

U PPL je nutné nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky kontaktovat reklamční linku PPL na TEL: 495 404 80nebo 840 775 775. Zde s vámi bude sepsán protokol o poškození (reklamaci). Budete informováni o dalším postupu. Obvykle si poškozenou zásilku vyzvedne PPL přímo na vaší adrese. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu obchod@hodinarstvi.cz a my vám můžeme obratem zaslat nové zboží.

 

Předem děkujeme za spolupráci s uplatněním reklamace a zároveň se omlouváme za vzniklé potíže způsobené přepravou. Balení výrobků věnujeme maximální pozornost a procento poškození zásilek je tedy minimální, jedná se pouze o několik zásilek za rok.

 

Pokud je zboží poškozeno, není možné ho zaslat na naší adresu bez předchozí dohody.
V případě nejasností při uplatňování reklamace u přepravce nás kontaktujte na email: obchod@hodinarstvi.cz

 
V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.


Balení výrobků - zásilek a zjevné vady

Zásilky balíme s co největší pečlivostí, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pokud je na zboží vidět, že bylo již z krabice vybaleno, je to způsobeno odzkoušením výrobku, které provádíme u některých výrobků z důvodu předejití nefunkčnosti výrobku. Je teoreticky možné, že zboží bylo vystaveno na naší prodejně (je to pouze v případě, že máme na skladě již poslední kus). Pokud si nepřejete toto zboží, upozorněte na to při objednávce do poznámky. Na všechny výrobky je poskytována záruka 24 měsíců.

V případě viditelného poškození či vady zboží, které není způsobeno přepravou nás okamžitě po převzetí zboží (nejpozději následující pracovní den) kontaktujte na e-mail: obchod@hodinarstvi.cz nebo tel: 493 539 587. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel a nelze řešit v rámci záruky.

 

V případě, že výrobek, který jste obdrželi, je nefunkční - vadný (nejedná se na mechanické poškození způsobené přepravou), je možné jej po dohodě vyměnit za nový kus. V tomto případě nás kontaktujte a vyžádejte si bezplatný odvoz prostřednictvím PPL, který pro vás zajistíme. Zároveň vám touto přepravní službou zašleme jiný kus zboží.

 

Pokud není uvedeno jinak, součástí výrobku nejsou baterie. Výjimkou jsou hodinky, kde je baterie vždy osazena a hodinky jsou odeslány funkční a odzkoušené.


Odeslání zboží do naší firmy nebo do servisu

Zásilku při odesílání pojistěte proti poškození, pokud to charakter zboží vyžaduje. Zásilku zaslanou prostřednictvím přepravní společnosti bez označení nebo pojištění proti poškození nebude možné v případě poškození u přepravce reklamovat.

Na možnosti zaslání křehkého sortimentu se informujte u svého přepravce.

Přístroje zasílejte vždy bez baterií. V zásilce vždy uvádějte, z jakého důvodu zásilku posíláte, přiložte též fakturu (případně kopii), kterou jste obdrželi při nákupu.

 

Záruční podmínky

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně.

 

Vyřízení reklamace

V případě, že se na dodaném výrobku během záruční doby projeví závada, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, zákazník má právo na reklamaci zboží.

Závadu je nutné popsat a zboží zaslat na adresu servisního střediska - poštovné v tomto případě hradí zákazník, kontakt na autorizovaná servisní střediska naleznete v záručním listu nebo na faktuře, kterou jste obdrželi s výrobkem nebo v sekci: SERVISNÍ STŘEDISKA.

Je vhodné zasílat zboží v originálním obalu - není to podmínkou, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro úspěšné vyřízení reklamace je rovněž nutné, aby kupující předložil záruční list případně prodejní doklad (fakturu).

Zboží je možné k záruční opravě osobně předat na naší prodejně v Jičíně, kde bude po vyřešení reklamace připraveno k vyzvednutí.

V případě nejasností nás kontaktujte na e-mail: obchod@hodinarstvi.cz

 

Při zasílání zboží v rámci záruky si u nás můžete objednat přepravu prostřednictvím PPL. Zboží bude svezeno na naši adresu bezplatně. Po vyřízení vám bude zásilka dodána také bezplatně.

Zboží je třeba důkladně zabalit (nejlépe do kartonové krabice a zabezpečit proti poškození, přiložte záruční list nebo fakturu a uveďte závadu, která se projevuje a krabici zalepte. Štítek s adresou si dodá PPL, krabici není třeba nijak popisovat. V případě zájmu o tuto službu nás kontaktujte na email: obchod@hodinarstvi.cz

Do e-mailu uveďte:

- číslo vaší objednávky (var. symbol z faktury)

- telefonní číslo

- adresu pro vyzvednutí a opětovné dodání

- pracovní den, kdy má být zásilka vyzvednuta (je třeba objednávat 3 dny před uvedeným datumem)

 

Tuto službu lze využít pouze při uplatnění reklamace (nelze tímto způsobem vracet zboží). Nelze také využít pro podlahové hodiny a hodiny, které z důvodu možného poškození převoz prostřednictvím přepravní společnosti neumožňují.

 

 

Je-li závada na zboží opravitelná, je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska. Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Lhůta 30 dní se započítává od přijetí zásilky od přepravní službou.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

a) porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou

b) neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou

c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům, uvedeným v dokumentaci

d) zboží bylo poškozeno živly

e) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami, uvedenými v dokumentaci

f) zboží bylo poškozeno zapojením do sítě, neodpovídající příslušné ČSN

g) poškození zboží při přepravě ( nutno řešit s dopravcem )

h) mechanické poškození, které nebylo uplatněno ihned po převzetí zboží

 


Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Jedinou výjimkou je předání dat o nákupu službě OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY - Heuréka.cz  za účelem vyplnění dotazníku o spokojenosti zákazníka.

 


Právo na vrácení nebo výměnu zboží

1. Zákazník má právo zboží vrátit a požadovat za něj peníze nebo jiné zboží. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů od zakoupení zboží přes internetový obchod při dodání zásilkovou službou. Zboží je nutné dodat do naší firmy (na adresu uvedenou na faktuře) nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky. Výjimku, kdy není možné požadovat vrácení peněz je výroba nebo objednání zboží přímo na zakázku, například přizpůsobení odstínu dle zákazníka, apod.

2. Náklady na zaslání zpět hradí zákazník. Peníze budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Při zaslání zboží zpět přiložte originální doklad o koupi (fakturu) a přiložte číslo účtu, na který chcete částku za vrácené zboží zaslat.

3. Zákazník má právo na vrácení zboží i bez udání důvodu, a to za stejných podmínek (viz výše).

4. Právo na vrácení zboží nemají zákazníci, kteří nakupují zboží pro své podnikání (na IČO). V tomto případě je však možné ve většině případů nepoužité zboží vyměnit za jiné.

5. V případě vrácení zboží musí být vrácené zboží nepoužité, nepoškozené, v bezvadném stavu, čisté, nesmí nést známky používání, včetně nepoškozeného originálního obalu, výplní, atd. Musí obsahovat veškeré dodací doklady (záruční list, daňový doklad, návod, ostatní příslušenství a případný dárek). Pokud některá z těchto náležitostí v zásilce chyběla nebo je například poškozený obal již při převzetí od nás, je nutné na to upozornit nejpozději druhý pracovní den po přijetí zásilky. Na pozdější urgování nemůže být brán zřetel. V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno, případně si vyhrazujeme právo požadovat po zákazníkovi přiměřenou náhradu za případné poškození, znehodnocení, či nekompletnost vráceného zboží.

6. Do zásilky též přiložte číslo účtu, na které vám peníze za vrácené zboží převedeme.

7. Po dohodě je zboží možné vyměnit za jiné, v tomto případě je nutné provést výměnu za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Vyměněné zboží bude zasláno zákazníkovi prostřednictvím PPL (případně dle České pošty) - nelze využít Uloženku. Náklady spojené se zasláním budou zákazníkovi účtovány dle běžných tarifů. Při výměně nelze na vyměněný kus požadovat uplatnění slevových kupónů, záruku nejnižší ceny, ani případné přiložení dárku.

8. Balík nezasílejte na dobírku, tento balík nebude přijat.

9. Přepravce, pomocí kterého se vrací zboží, si zvolí zákazník dle vlastního uvážení. Doporučujeme zásilku pojistit a také označit jako křehkou, pokud to povaha zboží vyžaduje. Zboží doporučujeme vložit do dalšího obalu - nejlépe kartonové krabice, aby nedošlo k poškození originálního obalu výrobku.

10. Pokud dojde k poškození zboží při přepravě k nám, je povinností zákazníka poškození zásilky vyreklamovat u svého přepravce.

11. Peníze budou převedeny na účet zákazníka nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

12. Naše společnost nabízí nadstandardní možnost výměny zboží do 100 dnů od zakoupení. V tomto případě musí být zboží ve 100 % stavu (včetně všech doplňků i obalů) a nesmí nést známky sebemenšího opotřebení.

 

Záruka nejnižší ceny

Poskytujeme záruku nejnižší ceny v ČR. Pokud naleznete kdekoliv na českém internetu levnější výrobek, který nabízíme v našem eshopu (za stejných podmínek, které nabízíme my) -  dodací lhůty, záruční doba, autorizovaný distributor pro ČR, nesmí se jednat o krátkodobý výprodej skladových zásob jednotlivého prodejce, atd., tak Vám poskytneme slevu ve výši 5 % z Vámi nalezené ceny. Požadavek můžete odeslat  na obchod@hodinarstvi.cz . Uveďte prosím: typ výrobku a odkaz, kde jste cenu nalezli. My vámi zaslané informace ověříme a obratem vám zašleme potvrzení. Dohodnutou cenu poté uveďte při objednávce do poznámky, cena bude snížena při fakturaci. Lze uplatnit pouze u objednávek odeslaných přes náš eshop a nelze uplatnit po již odeslané objednávce. V tomto případě je z technických důvodů nutné zvolit platbu hotově při převzetí - dobírkou. V případě uplatnění této nabídky nelze požadovat přiložení případného dárku nebo započtení dalších slev. Záruka nejnižší cena se vztahuje pouze na výrobky, nikoliv na přepravu jednotlivých eshopů.

 

Dárky

Pokud je u výrobku označeno, že součástí balení je dárek, zákazník pokud o něj má zájem si jej vloží do košíku zároveň se zbožím. Pokud dodáváme výrobek za cenu sníženou pod úroveň ceny eshopu (po dohodě s námi), zaniká tímto nárok na uvedený dárek. Při uplatnění záruky nejnižší ceny též nárok na dárek zaniká.

 

Označování výrobků

Všechny výrobky v našem eshopu jsou označeny katalogovým číslem. Ne vždy musí odpovídat číslo v našem eshopu s označením výrobku na krabici. Důvodem jsou různá značení stejných výrobků od různých dodavatelů.

přepnout na desktop verzi