PŘEVZETÍ OD ZÁSILKOVÉ SLUŽBY

Vady způsobené přepravou

 

Při doručení objednaného zboží prostřednictvím přepravní služby zkontrolujte důkladně při převzetí, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou nebo není poškozené. Zboží může být poškozeno i v případě, že není viditelně poškozen venkovní obal. Pokud bude zboží mechanicky poškozeno, je třeba zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Poté nás kontaktujte a my vám zašleme nové zboží.

 

Pokud zjistíte poškození až při rozbalení zásilky doma:

 

U ČESKÉ POŠTY je nutné nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky včetně originálního obalu dopravit na vaší poštu. Zde s vámi pošta sepíše protokol o poškození (reklamaci). Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a občanský průkaz. Nárok na náhradu je nutné postoupit odesílateli (nám - Hodinářství.cz s.r.o.) - v tomto případě jsme schopni tuto situaci okamžitě řešit, například zasláním nového kusu zboží zdarma. V případě, že necháte náhradu postoupit adresátovi (vám), tak je nutné vyčkat rozhodnutí pošty, což může trvat několik týdnů - tuto možnost tedy nedpoporučujeme. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu obchod@hodinarstvi.cz (přiložte kopii zápisu od České Pošty, uveďte číslo objednávky a také kontakt přímo na vás. O dalším postupu vás budeme informovat.

 

U PPL je nutné nejpozději následující pracovní den po převzetí zásilky kontaktovat reklamční linku PPL na TEL: 495 404 801 nebo 840 775 775. Zde s vámi bude sepsán protokol o poškození (reklamaci). Budete informováni o dalším postupu. Obvykle si poškozenou zásilku vyzvedne PPL přímo na vaší adrese. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu obchod@hodinarstvi.cz a my vám zašleme nové zboží.

 

Předem děkujeme za spolupráci s uplatněním reklamace a zároveň se omlouváme za vzniklé potíže způsobené přepravou. Balení výrobků věnujeme maximální pozornost a procento poškození zásilek je tedy minimální, jedná se pouze o několik zásilek za rok.

 
Pokud je zboží poškozeno, není možné ho zaslat na naší adresu bez předchozí dohody.
V případě nejasností při uplatňování reklamace u přepravce nás kontaktujte na email: obchod@hodinarstvi.cz

 
V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.

přepnout na desktop verzi