Jsme Vám k dispozici (Po-Pá 9-17, So 9-11)

Výměna nebo vrácení zboží

A) Výměna zboží (do 100 dnů):

  1. Nepoužívané, nepoškozené zboží v originálním balení vložte do dalšího obalu (můžete využít krabici, ve které vám zboží přišlo) a pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození
  2. Do zásilky přiložte fakturu (nebo její kopii) a informaci, za které zboží chcete produkt vyměnit
  3. Krabici zalepte a odešlete na naši adresu (balík nezasílejte na dobírku, tento balík nebude přijat)
  4. Po přijetí zboží vyměníme a odešleme na vaši adresu prostřednictvím DPD (případně České pošty)

 

B) Vrácení zboží (do 14 dnů):

  1. Nepoužívané, nepoškozené zboží v originálním balení vložte do dalšího obalu (můžete využít krabici, ve které vám zboží přišlo) a pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození
  2. Do zásilky přiložte fakturu (nebo její kopii) a číslo účtu, na který chcete vrátit peníze
  3. Krabici zalepte a odešlete na naši adresu (balík nezasílejte na dobírku, tento balík nebude přijat)
  4. Po přijetí zboží budou zákazníkovi vráceny peníze převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy

 

Podmínky výměny nebo vrácení zboží

1. Zákazník má právo zboží vrátit a požadovat za něj peníze nebo jiné zboží. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů od zakoupení zboží přes internetový obchod. Výjimku, kdy není možné požadovat vrácení peněz je výroba nebo objednání zboží přímo na zakázku, například přizpůsobení odstínu dle zákazníka, apod.

2. Náklady na zaslání zpět hradí zákazník. Peníze budou zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy. Při zaslání zboží zpět přiložte doklad o koupi (fakturu) - stačí kopie a přiložte číslo účtu, na který chcete částku za vrácené zboží zaslat.

3. Zákazník má právo na vrácení zboží i bez udání důvodu, a to za stejných podmínek (viz výše).

4. Právo na vrácení zboží nemají zákazníci, kteří nakupují zboží pro své podnikání (na IČO). V tomto případě je však možné ve většině případů nepoužité zboží vyměnit za jiné. Při výměně bude účtováno standardní poštovné.

5. V případě vrácení zboží je vhodné zboží vracet nepoužité, nepoškozené, v bezvadném stavu, čisté, nemělo by nést známky používání, včetně nepoškozeného originálního obalu, výplní, atd. Mělo by obsahovat veškeré příslušenství, návod a případný dárek. V opačném případě je možné vrácení, ale vyhrazujeme si právo požadovat po zákazníkovi přiměřenou náhradu za případné poškození, znehodnocení, či nekompletnost vráceného zboží.

Pokud jste zboží obdrželi poškozené, je nutné na to upozornit nejpozději druhý pracovní den po přijetí zásilky. Na pozdější urgování nemůže být brán zřetel. 

6. Do zásilky též přiložte číslo účtu, na které vám peníze za vrácené zboží převedeme.

7. Po dohodě je zboží možné vyměnit za jiné, v tomto případě je nutné provést výměnu za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Vyměněné zboží bude zasláno zákazníkovi prostřednictvím DPD (případně České pošty) - nelze využít výdejní místo. Náklady spojené se zasláním budou zákazníkovi účtovány dle běžných tarifů. Při výměně nelze na vyměněný kus požadovat uplatnění slevových kupónů, záruku nejnižší ceny, ani případné přiložení dárku.

8. Balík nezasílejte na dobírku, tento balík nebude přijat.

9. Přepravce, pomocí kterého se vrací zboží, si zvolí zákazník dle vlastního uvážení. Doporučujeme zásilku pojistit a také označit jako křehkou, pokud to povaha zboží vyžaduje. Zboží doporučujeme vložit do dalšího obalu - nejlépe kartonové krabice, aby nedošlo k poškození originálního obalu výrobku.

10. Pokud dojde k poškození zboží při přepravě k nám, je povinností zákazníka poškození zásilky vyreklamovat u svého přepravce.

11. Peníze budou převedeny na účet zákazníka nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Podmínkou je doručení vraceného zboží na naší adresu nebo prokázání, že bylo zboží odesláno.

12. Naše společnost nabízí nadstandardní možnost výměny zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě do 100 dnů od zakoupení. V tomto případě musí být zboží ve 100 % stavu (včetně všech doplňků i obalů) a nesmí nést známky sebemenšího opotřebení. Při výměně bude účtováno standardní poštovné a případný rozdíl v ceně bude vyúčtován dobírkou.

 PODROBNÉ ZNĚNÍ NALEZNETE V OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH